Data e postimit: 2022-06-05 10:46:19
Lexime: 1095
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Autori: Halit Trakanaku
Shkolla: Gjimnaz
Klasa: 10
Qyteti: Belsh
E-mail: htrekanaku@gmail.com


Shkrim i lire …..

Jeta !
Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato qe me erdhen nder mend …
JETA eshte thjesht nje fraksion kohe i shkurter , e shpejte , e pakapshme nga neuronet e njeriut dhe i vetmi avantazh eshte qe ajo perdor efektin slow motion . Ajo eshte e eger ne thelb , te perplas , te hedh neper shtigje e humnera te pafundme ku te duhet force qe t’ia dalesh . Ne nje moment kur njeriu mediton , mendon per vitet qe kane kaluar , mendon per sekondat , oret qe mbrapsh nuk kthehen e kur vetes ia shtron pytjen : “ Cfare bera ne kete kohe ?” ,e mezitet kur pergjigja eshte nje bashkesi fi …. deshtim total . Sot njeriu helmon , godet , gjuan e vret vetem prej egos se babzitur te tij . Mos o njeri ! Nje fjale e jotja vret breza te tere , nje veprim i joti shkakton deme te pallogaritshme . Sot jeto per te thene jetova me denjitet , jeto qe dheu te mos rendoj ne fund , jeto duke shijuar te gjithe te mirat e kesaj enderre te quajtur bote ! Do te vi nje moment kur vidjoja e jetes tende do te vi drejt perfundimit e atehere mos mendo qe vidion do te mund ta kthesh mbrapsh perseri . Mendo qe kete vidio ta keshe mbushur me lule e qe te kenaqesh cdo kend qe e sheh ate e qe eshte krenar me ty . Mos urre ! Urrejtja vec urrejtje shton ! Kur mendon qe te gjithe hallet e botes te kane renduar .. mos u shqeteso , kjo eshte thjeshte shenja qe do te beje me te forte te nesermen , do te jete shenja qe do shpetoj . Cdo gje ne kete bote eshte kalimtare .. durimi eshte paresor dhe cdo gje qe ben ne dobi te asnjerit eshte humbje kohe pa te drejte kthimi … Kjo eshte jeta , nje sprove per cdo njeri , nje genjeshter por ndryshe nga genjeshtra klasike ajo i ka kembet e gjata . Ajo eshte nje mision qe duhet permbushur me denjitet ashtu sic te ka hije dhe gjithmone perpiqu te triumfosh !
Dy fjale per ta perfunduar : “ Sot mos bej keq , jeto i lumtur me qenien tende , gezohu me ate qe ke sepse ne fund nga dy metra katror e shumta mund te marri secili “… ( pikat ne fund sepse ajo vazhdon ) 😏

Vepra te ngjashme
Autori: xhori · Lloji: Analize letrare · Tema: adoleshenca
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar Jeto duke jetuar... Jeto pa dhimbje adoleshencen Me ze te lart shprehe preferencen Mos kerko te jetosh e nguruar Perpiqu te...jetosh duke jetuar ...
Autori: Arbri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jetoje jeten koha esht e cmuar
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe kane gjithmone nje zgjidhje. E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte vdekja. Mos lejo askend te te ofendoje ose poshteroje! Asnjehere mos humb vleresimin ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja ne bote
Te jetosh ne harmoni kerkon pune me shume se nga nje njeri. Qe te kete paqe ne bote duhet qe nenat e femijet te mos derdhin lot. Po me ty e kam,me ty qe kete poezi po lexon ose po e degjon, po ndoshta mua spo me kupton. Keto fjale nga zemra...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "JETA VAZHDO UN JETOJ TI JETO"
Mos u merzit dhe kur gabo, Në ktë botë kemi me, u perballur Me miliarda sfida ndaj mos u, Trishto, at her kur mendon se Nuk mundesh të ,ecesh shpreso Nuk është e lehtë udha e, jetes jeto! Gjithsecili do të tregoje ,vlerat e tij Dhe dij...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com